PRIKAZ POSJETA

ponedjeljak, 13. siječnja 2014.





Broj komentara: 36:

  1. Treneru nemojte otkazat trening zbog kiše... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja dolazim ! :D treneru

    OdgovoriIzbriši
  3. Treneru ja nemogu doci na sakupljanje lopti a niko drugi nece ! Subota 11.10

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad cete nas vi vodit na treningu?

    OdgovoriIzbriši
  5. kada se kreče u požegu lovro pita

    OdgovoriIzbriši
  6. jel mogu i ja svama na turnir...u starijima idu samo 10 a ja nisam u tih 10...Marko Z :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš, dođi u petak. Idemo u Veliku, polazak ispred Bube u 10.30.

      Izbriši
  7. E puno vam hvalaa...vidimo se u petak ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Jel možemo trenig u subotu u 10 zato što imamo vjernauk u 11

    OdgovoriIzbriši
  9. trneru ak sutra bude kiše jel ce biti trening

    OdgovoriIzbriši
  10. Darko milicevic molim va jel mogu na turni 22.2

    OdgovoriIzbriši
  11. Darko-TRENERU kad je trening

    OdgovoriIzbriši
  12. Treneru ja neču dolazit na trenig cijeli tjedan zbog prsta al ču doć na utakmicu u nedelju

    OdgovoriIzbriši
  13. Treneru kad krecemo u subotu ?

    OdgovoriIzbriši
  14. Treneru kada i gdje moramo biti u subotu?!Za utakmicu HRVATSKA vs NORVEŠKA

    OdgovoriIzbriši
  15. Jel cemo mi iz prve smjene dobit ispdičnicu

    OdgovoriIzbriši
  16. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  17. Treneru zast se stalno odgađa selekcija

    OdgovoriIzbriši
  18. Profesore evo vracam se u slaviju

    OdgovoriIzbriši
  19. sportski pozdrav treneru,što se tice igraca cibalije Luke branstetera u utakmici 20.kola protiv hajduka LUka je dao jedan gol ,isto tako u zaostaloj utakmici protiv livade dao je dva gola tako da bi ukupan skor Luke Branstetera bio 26 golova sa 21.kolom pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  21. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši